Dags för bio ..

2009-04-17 @ 16:18:05
Nu sticker jag iväg för att se på bio med min underbara vän Eva. Vi ska se Fast and Furious, som jag har längtat ! Älskar de filmerna och hoppas den här är minst lika bra. Men jag är hemma igen ikväll någon gång, så det blir inga bilder på några timmar, men jag torr att ni står ut !
Vad ska ni göra ikväll ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: elina

Grattis, du har blivit en av finalisterna hos månadens blogg hos mej! :D Nu är det upp till dej att skaffa så många röster som möjligt, Lycka till! Kramar, elina.

2009-04-17 @ 20:06:04
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Millan

Jag måste då bara få säga att du har helt underbara bilder på din blogg!!! :)

2009-04-17 @ 22:47:20
URL: http://macmillan.blogg.se/
Postat av: Carolina

Ohh jag älskar den filmen!

Jätte bra:)

2009-04-18 @ 01:19:49
URL: http://cnarki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0