En till röd blomma ..

2009-04-07 @ 09:04:14
Godmorgon, jag är redan vaken tro det eller ej !
Nä men jag brukar stiga upp ganska tidigt. Dessutom har jag sovit ganska dåligt inatt, men inte så att jag är trött nu, fråga mig inte varför.
Men idag ska barn och barn barnen samlas och äta påskmiddag. Anledningen till att vi ska göra det idag är för att imorgon åker jag till Göteborg och i helgen ar det något av barnen som inte kunde. Men det blir nog bra ..
Mamma har gett mig ett uppdrag som inkluderar kamera. Jag ska och fixa det snart tänkte jag så det är klart, men det får ni se senare vad det är. Sålänge får ni en bild på mamma slommmo från igår ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: elina

Åh, vilka fina foton du tar! Skulle vilja vara lika duktig på att fotografera själv =) Förresten så har jag en tävling där du kan bli månadens blogg uppe just nu, vill du anmäla dej? Isåfall är det bara att lämna en kommentar i min blogg :D Kramar!

2009-04-07 @ 17:11:10
URL: http://elinaahs.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej! Ett litet kort oannonserat besök av en objuden gäst hos dig och vi får se vad det blir av det.

Men någonstans måste man ju börja? Ha det bra.Vi hörs?

2009-04-07 @ 23:35:44
URL: http://www.metrobloggen.se/krhnke

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0