Flugan

2009-04-27 @ 09:10:25
Godmorgon,

Är ni vakna ? Det är jag iallafall. Idag har jag massor av skolarbete att göra så det blir inte någon jätterolig dag, dessutom harjag några samtal jag måste ringa idag.
Jag uppdaterade ju ingenting igår, men jag kände verkligen inte för det. Kan man använda det som ursäkt ? Det tycker jag iallafall. Men jag var hemma hela dagen. Förrutom när jag var ut med hunden. Men annars grillade vi, kastade pil och jag läste en del, det var inte roligare än så. Eller jag tog några bilder också ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Pippi

den var riktigt fin :D du är duktig!

2009-04-27 @ 10:07:57
URL: http://pippilippa.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Härliga färger i bilden.

Får mig att längta ännu mer till sommaren :)

2009-04-29 @ 14:42:12
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0