Förbjudet

2009-04-10 @ 15:02:16
God eftermiddag !
Just nu är jag på riktigt bra humör men det kan ju beror på att det är soligt ute, eller vad tror ni ?
Jag har iallafall varit borta och fotograferat hästarna. De är inte så tålmodiga och vill stå stilla så vi får se hur bilderna blev. Har fotograferat lite annat också, som jag tänkte att ni skulle få se senare ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Anonym

Hjälp mig med mitt projektarbete om ätstörningar och skönhetsideal genom att svara på lite frågor i min blogg! :)



http://rebeccajanzon.blogg.se/2009/april/hjalp-mig-med-mitt-projektarbete-1.html

2009-04-10 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0