Fredag, vecka 14

2009-04-03 @ 09:22:19
God morgon vänner. Idag är det fredag, vecka 14, vilket innebär sista dagen innan påsklovet. Idag börjar jag vid två och schemat säger att vi sluter halv fem, men det brukar aldrig bli så sent. Men vi får se.
I kväll blir det antagligen bara vara hemma.
På onsdag åker jag till Göteborg och till pappa. Vad jag vet ska vi vara i Göteborg onsdag och kanske halva torsdag, sedan åker vi ut till stugan utanför Borås och tar det lugnt. Kommer nog åka hem på lördagen. Men det ska bli väldigt kul. Kameran åker självklart med och det kommer bli vääldigt många bilder eftersom jag inte har haft med kameran dit innan. (Den är ju för ny).
Nu ska jag göra mig i ordning så sakta. (Jag är väldigt seg när jag gör det). Ska packa ner alla grejor i väskan som jag ska ha med till skolan. Idag har jag också bestämt mig för att börja läsa tvåan till Twilight-serien, När jag hör din röst. Har ju sett första (Om jag kunde drömma) på bio, har dock inte läst första boken, men har den också. Vi får se, kanske börjar på första boken, men det är ju inte lika spännande, där vet jag ju vad som händer !
Hur ser er dag ut ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Hanna

ORM SJÖN :O AKTA DEJ

2009-04-03 @ 17:45:45
URL: http://hannil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0