Härligt vår (sommar) väder ..

2009-04-04 @ 17:13:04
Guud vilket härligt väder vi har idag ! Större delen av dagen har jag spenderat i trädgården och i uterummet. Suttit och läst och fotograferat lite har jag hunnit med. Ikväll stannar jag hemma. Var ju som sagt inte hemma igår så idag orkar man ju inte ;) Nä men blir att bara ta det lugnt. Känner på mig att jag kommer somna väldigt tidigt idag.
Nu ska jag lägga in bilderna från kameran och förhoppningsvis får ni se några bra sen, eller jag hoppas på att där är några bra iallafall !
Vad har ni gjort idag, har ni haft fint väder
?
Och hur ser era kvällsplaner ut ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Lotta

Hamnade här av en slump. Vill bara säga att jag tycker du tar väldigt vackra bilder.

Tjing

2009-04-04 @ 22:06:19
URL: http://lottans.bloggagratis.se
Postat av: caroline

Hej hej.. fin blogg.. lust att premunera via bloglovin?

2009-04-05 @ 09:36:57
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Postat av: Anna

hejhej :) fin blogg!

haft en bra dag?

kram.

2009-04-05 @ 10:52:26
URL: http://heythereanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0