Hjulning och volter ..

2009-04-19 @ 21:50:34
God kväll !
Idag har varit en hektisk dag känns det som. Mycket att göra och många bilder har det blivit. Har inte lagt in de på datorn än, men tänkte göra det efter filip och fredrik (på femman). Gymnastikuppvisningen var två timmar lång, emellan åt kul, emellan åt tråkigt. Sen bar det av hemåt direkt för att äta lax (!) och annat gott.
Kvällen slutade med att alla "barnen" var ute och hjulade, slog volter och gjorde annat kul. Har tyvärr inte bilder på det, men har en hel del bilder ni kommer få se ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Anonym

Tack för en stunds botaniserande i ditt vackra och spännande fotogalleri. Visst är det kul att fota. Är själv bara en gla amatör men digitalkamera och mest blir det vårt musketörgäng som jag fotar. Ser på dina bilder vad extra snyggt det blir när man focuserar och tar närbild på ett motiv. Ska jag prova. En fin och härlig dag önskar jag dig Anna-lena

2009-04-20 @ 09:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0