Lördag

2009-04-25 @ 16:46:06
God eftermiddag,
Idag har det varit fint väder hela dagen och det är det fortfarande. Jag har suttit ute en liten stund och solat, men mest tid har jag spenderat framför nya piltavlan med familjen. Jag är så grym asså ! (okej det kanske är lite fusk för jag har kastat pil en hel del innan). Men men, ikväll blir det fest (igen). Ska hem till min vän Kenth, där har vi alltid trevligt, men bra musik, guitar hero world tour och buzz ! Så hinner inte skriva så mycket mer idag, ska försöka ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0