Mycket skolarbete ..

2009-04-28 @ 15:35:57
Ja, kom hem ganska tidigt, men har suttit och pluggat i nästan tre timmar. Jag kände att det fick räcka för dagen och gick och tog en dusch istället :) Fortsätter med arbetena imorgon, är ju ändå ledig (förhoppningsvis). Kan ju berätta att jag fick ännu ett arbete idag, så jag har tre arbeten att göra denna veckan. Är klart med ett och har kommit halvvägs med det andra. Hoppas att jag blir klar imorgon, så slipper jag jobba med det på torsdag.
Sen nästa vecka börjar min praktik, som är fem veckor. Vilket betyder att jag har sista riktigta veckan i skolan nu, har en kvar efter praktiken, men det är ju sista veckan innan sommarlovet så.
Ikväll ska jag träffa min vänner som sagt, så jag är inte hemma mellan ungefär sex och tio ungefär, kan bli längre ..
Det första arbetet i Datorkommunikation ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0