Onsdag och fint väder ..

2009-04-29 @ 10:40:51
Godmorgon,

Onsdag idag, vilket betyder ledigt för mig, som varje onsdag. Härligt ! Men har dock två arbeten som jag måste göra färdiga idag, men det kommer nog gå bra, hoppas jag iallafall.
Är verkligen på fotohumör idag, så om ni har tur tar jag med mig kameran ut i skånes soliga väder och fotograferar lite. Självklart får ni se resultatet !
Kan inte bestämma mig för om jag ska börja fotografera eller börja plugga, men ska ju göra det viktiga först. Men det brukar sluta med att jag gör allt det roliga först och har kvar det jobbiga och tråkiga till kvällen, då man inte är alls motiverad. Brukar det vara så för er med ?
Nä, jag tar en lite tankestund och funderar på den bästa och effektiva lösningen :)
Förresten, jag funderar på att ha en frågestund så ni kan få fråga vad ni vill, om exakt allt ! Vad hade ni tyckt om det ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0