Skolan ..

2009-04-21 @ 06:24:16
Godmorgon !
Hinner bara skriva snabbt nu för jag ska göra mig i ordning, sedan ska jag ta mig mot skolan för en lektion. Som visserligen ska vara från fem i nio till tjugo i tolv, men vi brukar sluta runt halv elva, elva så jag hoppas att vi får göra det idag också. Ska försöka gå lite uppgifter i boken på väg till skolan, så kan jag få sluta tidigare.
Det ska ju bli fint väder idag och då vill jag inte sitta fast i skolan, dessutom ska jag kanske hämta min lillasyster från skolan och vid fem kommer Jocke för att hälsa på, speciellt min lillasyster som inte har träffat honom på ett tag. Vi får se hur det går med det för just hälsa på vet jag hur bra han är på ;)
Nu hinner jag inte skriva mer, tyvärr inte visa er fler bilder iheller, men det får ni se när jag kommer hem igen, runt lunch eller strax efter ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Matilda

svar: haha det förstår jag :D nu ska jag ner och göra frukost, ruskigt hungrig jag är ;)

vad blir det idag då?

2009-04-21 @ 09:02:59
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilka fina bilder du har! Man skulle nog ta och köpa sig en riktig kamera någon dag! ;) Kram Jenny

2009-04-21 @ 09:27:51
URL: http://www.jennybloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0