The white window

2009-04-12 @ 13:57:11
God eftermiddag mina vänner !
Har inte blivit så mycket bloggande de senaste dagarna. Mest eftersom det är så fint väder ute, men också för att jag har kommit hem från Göteborg och då vill jag såklart spendera tid tillsammans med mina vänner. Vilket jag ska göra även idag. Vi ska sitta ute och grilla och elda, skitmysigt. Dessutom har man aldrig tråkigt med sina vänner, inte mina iallafall ! ;)
Hinner nog visar er lite bilder innan jag ska sticka iväg, så det är bara att kika in lite då och då, eller varför inte följa min blogg via bloglovin ? Så dyker inläggen upp där så fort jag har skrivit dem :) För att göra det kan ni klicka på den blåa knappen ute till höger i menyn ..
Nu ska jag gå och duscha och samtidigt göra en ansiktsmask. Det är riktigt mysigt och verkligen uppfriskande.

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Emma

vi grillade ute för första gången i vår idag!

2009-04-12 @ 18:56:16
URL: http://liveit.blogg.se/
Postat av: Emma

svar: gott ju! idag for vi till stugan och grillade, vi har fint väder för första gången på hela lovet!

synd va bara att grillkorven va jätte äcklig :( men jag ska kanske ut med kompisar i morgonkväll och grilla!

2009-04-13 @ 17:01:32
URL: http://liveit.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Var med och tävla om att bli "Månadens blogg" i min blogg, detta menas med att du kommer skyltas i vänster menyn i en hel månad. Anmäl dig smidigt och enkelt med en kommentar! Den 24:e väljer jag ut 4 personen som har chansen att vinna och den sista april utses vinnaren. Lycka till :-)

2009-04-13 @ 20:33:18
URL: http://www.ssarapettersson.blogspot.com
Postat av: Angelica

Väldigt fina bilder :)

2009-04-17 @ 02:32:31
URL: http://angelicajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0