Nya idéer ..

2009-08-07 @ 13:13:24
Hejsan,

Fredag idag, vilket innebär fest med vänner för min del. Men det är ju inte förrän ikväll. Under dagen ska jag fixa och ha mig med en massa smågrejor ..

Men vet ni vad ? Jag har tänkt på en grej. Jag är väldigt intresserad av frisyrer och håruppsättningar. Även sminkningar, men mest hår. Mina vänner och mina familj berömmer mig ofta för mina fina, coola och häftiga frisyrer och min påhittighet. Det jag gör är att söka på internet efter häftiga frisyrer, sen testar jag har göra dem. Vissa kan ta fem minuter, andra över en timme ! Eftersom jag har väldigt självlockigt hår har jag en fördel att kunna göra frisyrer med lockigt hår, vågigt håt och rakt hår (med hjälp av plattång).  Men till det jag har tänkt på igen .. Jag har sökt på bloggar om hår och make up och man får inte upp alls många, faktiskt är de väldigt få, så jag tänkte starta en kategori som heter "hår", "frisyrer", "hår och make up" eller en för "hår" och en för "make up". Vad hade ni tyckt om det ? Hade ni velat få inspiration till nya frisyrer ? både traditionella och nya ?

Den här frisyren har jag prövat. Var rätt enkel, men tog en stund. Fotade tyvärr inte,
men om jag startar en ny kategori får jag göra om den helt enkelt :)


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Neha

Tja varför inte.

2009-08-07 @ 14:46:19
URL: http://tjoockis.blogg.se/
Postat av: Ingrid Hedström

Det skulle nog vara rätt kul, (:

2009-08-07 @ 15:21:35
URL: http://ingridhedstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0