Skoldags !

2009-08-19 @ 06:21:51
Godmorgon sötnosar,

Klockan är .. tidigt och jag ska göra mig i ordning för skolan. Första dagen idag. Det har varit mycket nu de sista dagarna, det är därför jaginte har uppdaterat särskillt mycket. Det ska både bli spännande och jobbigt att börja igen, jag hoppas bara att jag får ett bra schema ! Tänkte bara informera er om det ..
Sen kan jag ju också berätta att min cykel, som jag behöver för att komma till tåget på morgonen blev stulen i söndags. Vilket gav mig en aning panik, så det blev hela måndagen till att leta efter cykel, men på kvällen hittade jag en, som vi var och hämtade igår förmiddag. Så nu är det löst, fast det är jävligt surt ..
Börjar någon av er också skolan idag eller denna veckan ? I alla fall får ni ha en superbra dag !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Pippi

Jag börjar också idag :'3 Lolz

2009-08-19 @ 08:56:17
URL: http://www.pippilippa.se
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

jag börjar imorgon, peppar inte att gå upp klockan sex varje morgon igen D-:

2009-08-19 @ 14:35:51
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0