A MERRY CHRISTMASTO YOU ALL

2009-12-23 @ 19:18:07
God kväll allesammans.
Ikväll, rättare sagt om 15 minuter ska jag spela bingolotto med familjet. Tro det eller ej (för er som känner mig?) så gjorde jag alltid det med mina systrar och min pappa, hos farmor och farfar när vi var mindre. Idag fick mamma för sig att vi skulle spela, så det blev så ..
Iallafall, imorgon är det julafton. Kul. Men tycker det är mycket roligare för min lillasyster eftersom jag vet själv hur det var i den åldern, men var så nyfiken på alla paket och ville veta precis vilka som var ens egna. Men har växt ifrån det nu och jag tycker det är hundra gånger roligare och se andra öppna paketen från mig. Det märks att man blir äldre måste jag säga ;) Innan tyckte jag december var den långsammaste månaden på året ! Det gick superlångsamt och man kunde aldrig somna den 23:dje, men nu har december gått så himla fort. Självklart tycker jag julafton är supermysigt eftersom vi är en ganska stor familj och all mat är ju övergod ! Vi kanske härs imorgon, annars blir det på fredag :)

Förresten, jag har fotat alla julklappar från mig :) Men de får ni tyvärr se på juldagen, vill ju inte att alla som ska få julklappar kan läsa om dem och se dem här i bloggen, så ni får helt enkelt vänta !

Ha nu en underbar kväll och väldens bästa Julafton, GOD JUL !


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: [sofia - foto & design]

Sv: Tack :)

GOD JUL på dig!

2009-12-24 @ 13:14:41
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Johanna

fin blogg du har :D

2009-12-25 @ 00:37:37
URL: http://fotowearbyjohanna.blogg.se/
Postat av: E M M A T J

sv; hehe vad kul, jag har lagt till dig nu, lägg till mig med=)

2009-12-26 @ 22:11:30
URL: http://emmatj.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Fin bild:) Gott nytt år!

2009-12-31 @ 16:21:07
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0