LITTLE ABOUT MY 2010

2009-12-31 @ 23:45:55

Gjorde du något 2009 som du inte gjort förut?
Inget som jag kommer ihåg.

Har du något minnesvärt datum?
Nä, isåfall många.

Höll du några av dina nyårslöften?
Nope
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Dog någon som stod dig nära?
Nej

Vilka länder besökte du?
Inga faktiskt, tror jag ?

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer tid och mer tro på mig själv kanske ?

Vad var din största framgång 2009?
Oj, det vet jag inte. Återkommer med svar.

Största misstaget?
Har gjort många, men inga som behövs nämnas här.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag nog varit en hel del och på många sätt ;) Skadat mig har jag säkert !

Bästa köpet?
Oj, ska man minnas det ? Vi kan ju säga kameran, fast jag köpte den i slutat på 2008 ;)


Vad spenderade du mest pengar på?
Vet inte, de bara går upp i rök jue !

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, mycket.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Lady Gagas, Calle Kristianssons röst, kan man säga så ? Pinks nya låtar, The Black Eyed Peas.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, för det mesta.

Vad önskar du att du gjort mer?
Ritat, fotograferat, umgåtts med vänner och familj kanske ?

Vad önskar du att du gjort mindre?
Mycket

Hur tillbringade du julen?
Hemma, med mamma, mammas man, fyra systrar och ens respektive och vovven såklart :)

Blev du kär i år?
Nja, mer förälskad kanske ?

Favoritprogram på TV?
Projekt Runway, som alltid.

Bästa boken du läste i år?
Twilight-serien

Bästa filmen du såg i år?
Stig Larsson filmerna, Harry Potter och massor av andra. Hallå, ser typ fem filmer i veckan, kommer inte ihåg vad alla heter ! :P

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?

Bakade och bjöd på tårta om jag inte minns fel :) Umgicks med vänner i ett garage ute på landet (killar som meckade med bilar).

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Massor !

Vad fick dig att må bra?
Vänner och familj.

Vem saknade du?
Många under olika perioder under året.

De bästa nya människorna du träffade?
Oj, vet inte, antagligen många !


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Jossan

Gott nytt år :)

2010-01-01 @ 11:13:00
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0