NEW WINTER DESIGN !

2009-12-20 @ 19:50:33
Nu är nya designen på plats. Kan inte bestämma om jag är nöjd med den såhär, men den får vara så länge iallafall för nu är jag dödstrött. Pillar kanske lite med den imorgon :) Liiite vintrigare är den allt. Hade så gäärna velat ha med lite blommor och färg men det blir för sommrigt då :P Så jag fick nöja mig med lite vinter-bär helt enkelt !
Ni får gärna säga vad ni tycker. Både positivt och negativt uppskattas ! Om ni inte ser den kan ni trycka på antingen uppdateringsknappen i webbläsaren eller så trycker ni bara på F5 :)
Var tvungen att lägga till likadan snö som alla andra har, men tröttnar nog snart på den ändå så.
Vad tycker du om designen ?

En av bilderna i nya headern. Tagen idag :)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Carro

Hej! :)

Vilken fin blogg du har!

Och ehh, jag har gått till finalen i veckans blogg hos smilinggirls, så jag undrar ifall du skulle kunna vara så jätte snäll och rösta på mig?? ^.^

Bli super glad! :D

Ifall du vill det, så kan du få göra det här: http://smilinggirls.blogg.se/2009/december/veckans-blogg-final.html

Jag är nr 1! :D

Tack så mycket!<33 :)

Ha det gött!<3

2009-12-21 @ 11:35:15
URL: http://dellifin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0