PAKETINSLAGNINGSTIPS

2009-12-16 @ 12:07:17
Ja, jag har alltid älskat att packa in paket ooch julklappar, dock är det lite trist när man har många små paket att packa in och speciellt som jag brukar göra, ge bort smycken. Det finns inget bra sätt att slå in smycken på. Jag är lite av en "perfektionist" när det gäller sånt här. (Likadant när jag ritar, gör smycken och sånt). Så detta året bestämde jag mig för att göra egna askar ! Vilket är perfekt för smycken och dessutom är det snyggt. Jag vill att det ska se hyfsat stilrent ut och inte ha de här "juliga" julpapperna med tomtar, nissar och krussiduller hit och dit.
Så hur har jag nu gjort
?
Om tillräckligt många är nyfikna kan jag tänka mig att göra en video eller en steg-för-steg guide. Men som sagt bara om tillräckligt många är intresserade :) Här är hur mina askar blev. Har inte lagt något i paketen än, darför är där inget snöre på dem, men det kommerju sen, för att hålla paketen stängd för nyfikna syskon till exempel ;)

Dålig bild jag vet, men tog bara en snabb för att kunna visa er resultatet :)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

shit, vilken fin blogg jah har kommit in i :)!

2009-12-16 @ 16:20:00
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: malin

jättefin blogg =) allt bra med dig idag?

2009-12-16 @ 17:12:51
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: malin

sv: skönt att höra =) jo allt är bra här! vad gör du då? :)

2009-12-16 @ 18:00:48
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: Neha

Testat det där en gång men det gick jättedåligt för mig

2009-12-17 @ 15:00:03
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0