Partykväll !

2009-01-23 @ 18:26:33
Nu ska jag strax dra iväg för partykväll. Ni får fler bilder imorgon
(jag hoppas att det inte regnar bara). Tar iallafall med digitalkameran
ikväll så får vi se om det blir några bilder.
Vad ska ni hitta på ikväll ?
Ha en underbar kväll alla !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Jossi

Ha en bra kväll :)

Jag ska inte göra så mkt, kolla på film blir de nog, de funkar alltid, haha^^

2009-01-23 @ 19:29:29
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0