5 juli

2009-07-05 @ 23:00:09
Hallo,

Kan ju berätta att jag har flera "modeller" på g, bland dem en kille ! Ska bli kul att prova på något nytt.
Idag har jag spenderat dagen med två av mina killkompisar. Vi var ute i Barsebäcks hamn för de skulle bada, men det tog dem säkert en timme innan de hoppade i. (Kanske ska tillägga att klockan var tio på kvällen). Tillslut hoppade dem i iallafall ..
Men innan jag träffade dem var jag ute ännu en runda i trädgården med kameran, som ni kanske ser på bilderna nedan. Så tänkte lägga in några till, sedan får ni vänta på fler bilder till imorgon ..

Foto: Jag
Utrustning
: Nikon D40, kitobjektiv, närbildsfilter +1, +2, +4, +10


(OBS! är det bara jag som tycker gula och vita blommer är svårare att fotografera är till exempel rosa?)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: denise

ja duktig är du :)

2009-07-06 @ 08:34:55
URL: http://friskey.blogg.se/
Postat av: Pilstyrarna

Nu är det väl ändå riktig svensk sommar ute med regn och allt! Eller vad säger ni folket?



Fina bilder förresten :)

2009-07-06 @ 11:23:16
URL: http://pilstyrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0