Lördag ..

2009-06-13 @ 14:21:07
God middag,

Igår var det sista studentfesten för detta året och tur det för nu var jag verkligen trött på det ! Man kul hade jag :)
Idag kanske jag ska hem till min vän Kenth och umgås med vänner, men får se om jag orkar. Efter en vecka full med studenter och samtidigt vara sjuk tar en del på krafterna ska jag säga er.
Men iallafall, är väldigt sugen på att fotografera någon idag och jag vet det perfekta stället. Ska höra med Pia och Nathalie om de har tid att ta sin fotografering idag :)

Nu ska jag fortsätta spela Sims, vi hörs senare !

Förresten, jag har ju sommarlov, då slipper jag oroa mig för att passa några tider, jippie !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Mindy

Godmorgon söta..Hoppas att du får en skön söndag..

2009-06-14 @ 08:31:30
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0