Dags för Lund ..

2009-03-09 @ 09:06:49
Godmorgon mina vänner ! Idag bär det av mot Lund med syrran för att hämta ut hennes telefon som har varit på lagning. Tror hon skulle shoppa lite också, men vi får se. Jag kan ju alltid hoppas på att hon köper lite frukost till mig eftersom jag inte hinner äta, *blink, blink*
Men vi hörs i eftermiddag igen, då blir det fler bilder. Ha en riktigt bra dag alla !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0