Sitter i skolan ..

2009-03-06 @ 13:52:29
God eftermiddag allesammans. Just nu sitter jag i datorsalen i skolan och har Lokala Nätverk A. Den ska egentligen vara till halv fem, men vi brukar sluta tidigare. Dessutom är jag ganska förberedd för dagens lektion så jag kanske till och med får sluta tidigare än vanligt. Vi får hoppas det, så jag kan få komma hem och visa er fler av de fina bilder jag tog igår ..
Ikväll blir det nog en lugnt hemmakväll, en vän ska komma och hälsa på en lite stund annars händer det inte så mycket. Vad ska ni göra ikväll ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: izza

jag ska på tjejkväll och snart kommer mamma och då ska vi och hämta mitt hm paket som kommit idag :D

kram

2009-03-06 @ 15:21:41
URL: http://jjordgubbssaft.blogg.se/
Postat av: Angelicaa

Vad gör man på den kursen då?

2009-03-06 @ 20:13:08
URL: http://killerduck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0