En lista från mig till er ..

2009-03-24 @ 20:54:32
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
He made a disgusted sound. 
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En vattenflaska
3. Vad såg du senast på TV?
Den rätte för Rosing ( riktigt dåligt, väntar på att Desperate Housewifes ska börja ! )
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
20.38 ( Den är 20.37 )
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Vid elvatiden i förmiddags. Var ute och gick ..
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Film
Vad har du på dig?
Kläder ?
9. Drömde du något inatt?
Njä inte i natt, men drömmer ganska ofta ..
10. När skrattade du senast?
Innan idag, åt min lillasyster.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Färg och tapeter
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
inte som jag kommer på ..
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Ganska lik alla andra ..
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Another Cinderella Story
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Eget hus, bil och en massa saker till min kamera ..
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Oj, det var svårt. Att jag har ett superminne när det gäller väldigt många saker ..
17.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Jag vet inte, ar faktiskt inte tänkt på det, planerar inte några barn just nu :P
18.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja absolut, efter att jag har gått ut skolan och tjänat lite pengar, så varför inte ?
19. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Har inte tänkt på det heller ..
20. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Alla de som läser min blogg, hade varit kul att se vad ni svarade :)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0