Lördag

2009-05-23 @ 14:47:52
God eftermiddag,

Nu var det längesen jag skrev, men jag har varit upptagen med att umgås med mina underbara vänner ! Har inte haft någon inspiration iheller så har känt att det inte har varit lönt att skriva. Men nu skriver jag !
Har varit mycket festande de senaste tre dagarna. Var hemma halv fem i morse och ikväll ska jag på det igen. Lika bra leva livet när man kan, eller vad säger ni ? ;) Nä men det är trevligt ..

Snart är det iallafall sommar vilket betyder sommarlov för min del !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Okej, tack för din anmälan och lycka till! :)

2009-05-25 @ 06:46:35
URL: http://kamillush.blogg.se/
Postat av: Matilda

svar: det är bara bra med mig, fint väder ute och det känns allmänt bra :)

vad blir det för planer idag då?

2009-05-26 @ 11:22:17
URL: http://mahuldan.blogg.se/
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg!

Vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-06-05 @ 13:24:59
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0