BILDER FRÅN LUFTBALLONGSFÄRDEN

2009-10-21 @ 15:29:26
Ja igår var jag som sagt på ballongfärd. Det jag tänker på när jag ser en luftballong eller någon nämner luftballonger tänker jag direkt på Pippi Långstrump ! Pippi, Tommy, Annika och Herr Nilsson i den lilla vita luftballongen (där korgen är gjort av trä). Jag är i princip uppvuxen med Pippi och alla Astrid Lindgrens andra figurer. Så luftballonger, flygplan som flyger med cykelkedja och pedaler och cyklar med bara sadel och styre som svävar är ju såå Pippi ! Men det var en kanonupplevelse att sväva runt fyra hundra meter upp i luften och se den vackra utsikten vi hade. Tack Ballong och Äventyr, samt tack till Sara, Bauer och Linus som gav mig denna möjligheten.
Visar några bilder nu, men det kommer komma fler det kan jag lova ;)

Är det förresten någon mer än jag som förknippar luftballonger med Pippi ?

Precis i början. Vi steg rätt fort och vi var så här högt innan jag hade hunnit få upp kameran ur väskan och fixat inställningarna ..

Halvkass bild, men ville få med solen :)

Huset med den gulliga trädgården har jag döpt bilden till ..

Ett "buskage" mitt på en åker, format till ett hjärta ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Neha

Nä det gör jag också^^

2009-10-21 @ 16:30:05
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Minna

viilka bilder :D:D

2009-10-21 @ 17:05:44
URL: http://trolletmf.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

tack så mkt :D du tar också jättefina bilder :D <3

förlåt för så sent svar, men hade lagt ner bloggen ett tag.. Men nu startar den upp igen :D skulle bli jätteglad om du tittade in (; <3

2009-10-21 @ 19:56:19
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: Hanna

"Den här ballongen går bara till allingsås"

2009-10-22 @ 13:32:10
URL: http://hannil.blogg.se/
Postat av: Anonym

superfina bilder ja!

2009-11-01 @ 09:55:56
URL: http://calbucura.blogg.sep://

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0