DESTINATION: GÖTEBORG

2009-10-22 @ 16:02:41
Då bär det av till Göteborg imorgon för min del :) Det är nog dags att börja packa snart, för de har jag inte börjat med än, dock har jag skrivit vad jag ska ha med mig ! Men jag förstår inte själv varför jag skriver upp det för jag åker ändå rätt ofta så jag har rätt bra koll :P Men om jag nu måste skriva upp det, varför sparar jag inte det då ? Haha ja bara en grej jag har funderat på ..
Men men, stannar där iallafall över helgen så får vi se när jag åker hem. Antagligen i början på veckan, men jag har lov så det är ingen brådska. Tar med mig datorn så jag kan fota och redigera bilder iallafall !
Ni får se en gammal (då menar jag gammal) bild från pappas och deras gamla stuga. De har en ny nu, rätt nära den andra. (Synd att där inte finns djur i närheten bara :/)

Min urgulliga lilla Pelle som jag fick mata med nappflaska förra sommaren för att mamma stötte ut honom.
(Tagen med digitalkameran)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: ahlander

gud så gullig! :)

2009-10-22 @ 23:31:53
URL: http://aahlander.blogg.se/
Postat av: ahlander

sv: ja verkligen! :)

2009-10-23 @ 12:49:10
URL: http://aahlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0