FLOWER POWER

2010-04-20 @ 13:10:47

Var ute och fotade lite av mammas blommer för en stund sen. Där är ju några stycken som har kikat fram så man får ju passa på. Idag är det ingen skola. Vi har en så kallad bufferdag. Det innebär att hela dagen går till att ta igen prov och uppgifter man har missat sedan den senaste buffertdagen. Har egentligen ett prov jag skulle behövt göra idag, dock kom jag inte på att det var en sån här dag förrän min klocka ringde imorse.
Men iallafall, nu ska jag sätta mig med några skoluppgifter och så får vi se hur långt jag hinner komma innan jag är helt trött på det. Det kommer nog dyka upp några fler blommbilder senare kan jag tänka mig.
Men ni får ha en underbar eftermiddag så länge iallafall.

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Fotograf Matilda Bäcker

Vad fotar du helst?

2010-04-20 @ 16:09:56
URL: http://matildabacker.blogg.se/
Postat av: moath

vilken fin blogg du har!

2010-04-20 @ 18:25:01
URL: http://jagharenrosacykel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0