MORNING HAPPINES

2010-12-03 @ 08:47:28
Det är verkligen jättekul att vakna till att se att man är med på Blogg.se's startsida :) Kul att guiden når ut till fler nu. Tyvärr måste jag till skolan om en liten stund så det blir inte något bloggande nu under förmiddagen, men förhoppningsvis ska jag försöka knåpa ihop till ett nytt "tips" inlägg eller liknande, sen hoppas jag på att naglarna jag har beställt på ebay kommer snart (gärna idag) så jag kan måla en massa designer utan att behöva förstöra mina egna naglar ! Har en del designer på "lager" om man säger så, som jag gärna vill prova. Men vi får se när det dyker upp, men något lär det bli under eftermiddagen, så det är bara att kika förbi senare idag.

Får bli en bild på en sommarblomma, tills jag har tagit lite nya vinterbilder. Dock är ju blommor verkligen bra inspiration när man vill måla naglarna. Bara ett lite tips :)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Cecilia

Sv: Tack, det ska jag göra! Lägger till din guide som favorit iallafall :)

2010-12-03 @ 09:36:57
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: favoritband och arbetsgivare och delvis granne haha. Har varit admin pa deras hemsida i manga ar nu och bor down the road fran Harry. Alskar deras musik, den faller mig perfekt i smaken, men alskar dem som personer mer.

2010-12-03 @ 21:59:18
URL: http://piccadillytears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0