BESTÄLL HALSBAND, FÅ SMYCKE PÅ KÖPET

2010-01-20 @ 09:02:04
PASSA PÅ ATT BESTÄLL ETT ELLER FLERA HALSBAND (BRICKA OCH KEDJA) NU SÅ FÅR DU EN VALFRI BRICKA (EJ HELLO KITTY) PÅ KÖPET. PRISERNA HITTAR NI LÄNGRE NER I INLÄGGET !
HAR NI FRÅGOR ÄR DET BARA ATT HOJTA TILL.
Här är de halsband som går att beställa. Färgerna kan ni ändra på hur ni vill.

Ni beställer halsband på [email protected].
Ni kan också beställa via kommentarsfältet, men glöm då inte mejladressen, så jag kan kontakta er !

Detta är färgerna som finns att välja på.

Färgerna på den översta bilden är mer "standardfärger".

Färgerna på den nedre bilden är ljusare och mer pastellfärgade.

 

Kedjan på bilden är 80 cm. Ni kan välja att korta ner den till vilken längd ni vill (dock om ni vill ha den mindre än 70 cm, så behövs ett lås att öppna och stänga). Ni kan välja att ha kejdan, som längst 100 cm.

Om kedjan är 70 cm eller längre, behövs inget lås eftersom man bara kan trä halsbandet över huvudet, men om man vill ha det för att man tycker det är snyggare utseendemässigt eller lättare så får man självklart välja det.

Fördelen med den här typen av kedja är att ni behöver bara köpa en kedja en gång, sedan kan ni byta mellan de olika smyckena hur ni vill.

Prislista:

Smycke (utan kedja) 30 :-

Smycke (Hello Kitty, utan kedja) 40:-

Smycke (med kedja, 70-80 cm) 50:-

Smycke (med kedja, 70-80 cm + lås) 60 :-

Smycke (med kedja, längre än 80 cm) 60 :-

Smycke ( med kedja, kortare är 70 cm + lås) 60 :-

Smycke (med kedja, längre än 80 cm + lås) 70 :-

OBS! Köparen betalar frakten, som ligger på 15 kronor.

OBS, JUST NU FÅR NI ETT EXTRA SMYCKE (UTAN KEDJA)

NÄR NI BESTÄLLER ETT HALSBAND MED KEDJA (EJ HELLO KITTY)

Ni beställer halsband på [email protected].
Ni kan också beställa via kommentarsfältet, men glöm då inte mejladressen, så jag kan kontakta er !


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: lisa!

jamen precis, övning ger färdighet! :)



jättesöta smycken också, gör du dem själv? =)

2010-01-20 @ 13:21:31
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: lisa!

okej, vad roligt! :)

jag funderar på att bli lite mer kreativ och göra liknande saker själv.. det är alltid bra att vara händig! :D

2010-01-20 @ 16:45:10
URL: http://llisahedman.blogg.se/
Postat av: johannas fotoblogg

gud vad söta halsband!

2010-01-21 @ 10:54:56
URL: http://mixband.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

me like - har ju redan köpt 3 st av dig ^^

2010-01-21 @ 20:49:50
URL: http://tettelush.blogg.se/
Postat av: THERÉSE

jadå, jag är supernöjd! ^^

2010-01-22 @ 12:01:18
URL: http://tettelush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0