ME X EIGHT

2010-01-17 @ 13:41:30
Hejsan, jag provade på en ny, rolig och spännande grej med kameran imorse. Såg en bild som jag bara kände att jag var tvungen att prova på själv. Dock är det tyvärr rätt dåligt gjort, men lillsyrran ville inte ställa upp, så ni får stå ut med hemska morgonbilder på mig, haha. Kommer göra om det någon annan gång. Tyckte bara det var en kul grej !

Vad tycks ? Är det en bra idé att fortsätta jobba på ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Gabbies

Hej! Jag hittade din blogg via bloggportalen och undrar om du har lust att göra en header till min blogg? Jag ska flytta min blogg till myshowroom men vill inte göra det förren jag får tag på en snygg header. Tacksam för svar.

2010-01-17 @ 13:44:59
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: Gabbies

sv: Tack för ditt svar. Fast som jag fattar det kan man lägga upp valfri bild som header på myshowroom så egentligen vill jag bara ha en cool bild..

2010-01-17 @ 16:34:27
URL: http://gabbiesk.blogg.se/
Postat av: Anne

haha vilken kul grej

2010-01-17 @ 20:46:45
URL: http://anne.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0