MAKE UP, STEP BY STEP

2010-03-30 @ 18:41:07
Har fått några önskemål om att visa hur jag gjorde sminkningen nedan så nu är det fixat ! Har verkligen haft skitkul när jag har gjort den så kom gärna med tips på andra sminkningar och med andra färger som ni gärna vill se. Självklart får ni jättegärna fråga om det är något ni undrar. Skicka gärna bilder om ni provar på sminkningen :)


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Minniis

snyygt babe

2010-03-30 @ 20:58:08
URL: http://foppaganget.blogg.se/
Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Hoppas du får en bra påsk! Ska du göra något speciellt under påsken? Kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker. Ha en bra kväll

KRAM

2010-03-31 @ 19:16:19
URL: http://photobydenise.se
Postat av: Pippi

Jag tycker du ska börja göra sånt här igen på bloggen och modellbilderna som du brukade ta med dina vänner/syskon :P Saknar det litta :'3

2010-08-17 @ 13:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0