MY BEAUTIFUL FUTURE

2011-08-15 @ 18:06:46
Hej hej hej, nu var det jättelängesedan jag skrev, verkligen. Näst intill två månader sedan, men har inte haft någon inspiration och jag anser att man inte borde blogga om man inte har något att skriva om, som man själv tycker är intressant. Men nu har många klagat på att jag inte har skrivit något på länge och senast idag tyckte min syster att det var illa, haha. Men i alla fall ..

Jag kan ju berätta hur det gick på testerna. Jag klarade det! Jag har fått en plats på utbildningen, jag ska flytta hemifrån, på fredag faktiskt, jag ska flytta långt, utbildningen börjar den 29 augusti, JAG SKA BLI LOKFÖRARE!

Jag ser fram emot det något oerhört, min dröm har gått i uppfyllelse. Nu ska jag fixa det här och sedan ta itu med nästa dröm. För om man inte hade haft drömmar i livet, vad hade man då levt för? :)

Så på fredag gäller det. Jag flyttar och mitt "nya liv" börjar. Jag har faktiskt startat en till blogg som ska handla om utbildningen och min flytt en bra bit från nära och kära. Tycker inte det passar in och skriva om det i denna bloggen eftersom den är för mig mer foto, smink, inspiration och hobbyblogg för mig. Så ligger det till. Jag har lösenordsskyddat den bloggen, men delar gärna med mig av adressen, användarnamn och lösen till den om ni är intresserade att läsa om hur min utbildning och så går. Det är i så fall bara att höra av er.

Nu ska jag försöka packa lite så jag inte sparar allt det sista till sista dagen (vilket jag är en mästare på!)
Vi hörs mina vänner.


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Sofia - Vinn Ziperall

Ha en fin dag :)

2011-08-25 @ 13:14:56
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Svar: hehe nej används den inte regelbundet blir det ju svårt att se resultat ;D

2011-08-25 @ 13:26:33
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0