MY NEW LOVE

2011-09-24 @ 10:48:39

Denna bilden tog jag med mobilen från hytten på en regina(tågmodell) precis efter att jag hade suttit bakom spakarna från Hallsberg till Motala. En resa på ungefär 45 minuter. Japp, jag har kört tåg för första gången. Eller egenligen tredje, för jag körde två gånger två dagar tidigare också men då mellan Norrköping och Mjölby. Det var en otrolig känsla måste jag säga. Dessutom är jag nu ännu mer övertygad (om det är möjligt) om att jag har valt rätt yrke, det här känns så jävla bra! Jag är kär, på riktigt ..

Nu måste jag bara vänta 6 veckor till jag får köra igen, hmpf ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Kristin

Hej

Googlade lite och hamnade i din blogg! Jag är också intresserad av att bli lokförare.

Tänkte om du ville dela med dig lite av dina erfarenheter!?

Antar att du ser min mailadress så maila gärna så kan jag kanske få lite hjälp av dig!? ;)

Mvh Kristin

2011-09-26 @ 17:19:02
Postat av: Klara - foto blogg :)

Har du helt slutat blogga elr?? :) Tycker värkligen om dina bilder så hade varit kul om du fortsatte blogga! <3

2011-10-25 @ 20:21:05
URL: http://fotoafilm.blogg.se/
Postat av: Klara - foto blogg :)

Tack för svar! :)



Älskar de bilderna ur lite anorlunda vinklar och gärna naturbilder eftersom du ger mig mycket insperation också. Själv fottar jag nämligen mycket ute bland blommor och blad. Funkar även med andra bilder bara du själv gillar att fotta det du fottar ;) <3



Ha det bra!

2011-10-26 @ 18:19:19
URL: http://fotoafilm.blogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Jättefin design för övrigt!



Ta hand om dig, kram!

2011-12-31 @ 15:55:57
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0