GOOD NEWS

2012-04-09 @ 15:31:33
I'm baaack!
Det dröjde inte lika länge denna gången bevare mig väl. Nä men kan ju börja med att säga att det tyvärr inte bjuds på någon bild i detta inlägget. Anledningen är ganska enkel. Jag har inte varit ute och rastat kameran, vilket är lika med inga bilder. Men vi får se, snart får den kanske komma ut igen!

Men har en annan kul grej att berätta. Har beställt ny telefon som gör att jag lättare kan blogga från mobilen så förhoppningsvis kommer jag igång med bloggandet igen, speciellt eftersom det kommer bli mycket lättare att lägga upp mobilbilder (vilket är den enda kamera som går varm i nuläget). Dessutom blir det med mycket bättre kamera än vad jag har på min nuvarande telefon. Kvalitén på de bilderna kan ni se i något av inläggen längre ner. När man inte har en bra kamera får man inte till bra bilder och dåliga bilder vill man ju inte lägga upp när man inte är stolt över dem, eller? Så känner jag i alla fall. Men som sagt, det blir förhoppningsvis mer fart på mig vilket resulterar i mer fart på bloggen.

Jag vill också passa på att hälsa nya besökare välkomna. Hoppas ni ska trivas och inspireras riktigt ordentligt!

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0