Fredagen och lördagen ..

2009-04-18 @ 10:51:10
Godmorgon vänner !

Har varit vaken ett par timmar nu men har käkat frukost och så.
Igår kom jag inte hem förrän kl ett, om ni undrar varför så är det för att jag fortsatte efter bion (som var skitbra) hem till en vän på fest.

Men som sagt, filmen. Fast and Furious. Riktigt bra ! Lite sorglig, men fortfarande superbra. Jag hoppas att det kommer en uppföljare för den slutade inte som jag tycker den borde ha gjort, Men tänker inte säga mer, ni får se den själv ..

Efter filmen, runt nio åkte jag till Kenth och hade kul med trevligt folk och bra musik. Mina vänner är väldigt speciella kan jag ju konstatera nu, men annars hade man aldrig haft roligt eller hur ?

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning, packa väskan för grillkväll och ha allting färdigt till jag kommer hem i eftermiddag. Ska följa med mamma och lämna min lillasyster hos min styvsyster och hennes dotter, jag vet, invecklat ! Efter det blir det nästan direkt att  möta upp vännerna jag ska grilla med. Blir nog en trevlig bild ..
Nästa duschen !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0