Onsdag och 1:a april

2009-04-01 @ 09:58:22
Godmorgon allesammans ! Idag är jag ledig (som varje onsdag) och idag har jag några planer.
Först ska jag börja städa mitt rum, innan det blir  FÖR stökigt.
Sedan ska jag gå ut och gå med kameran och förhoppningsvis få några bra bilder.
Sen får jag inte glömma att mejla min lärare om praktiken också.

Ni har väl inte glömt att det är första april idag, eller ni har redan blivit lurade ?
Jag har redan varit med om fem aprilskämt, eller vad jag tror är aprilskämt. Det började med att en vän var av med sin telefon och jag frågade henne om inte hennes pojkvän hade gömt den, men det trodde hon så klart inte, men så var fallet, nu skulle hon ge igen ! ;)
Nummer två var på vakna med the voice. Jag har väldigt svårt att tro att Jakob Öqvist bara ska sluta sådär över en natt för han moonade inför ledningen. Ne det tror jag inte på, dock vet jag inte om det är sant, men det märker vi nog ..
Tredje saken jag tror är ett aprilskämt är lappen Jakob fick i morgonens sändning. Tydligen var det en lapp av en kille som skrev att han visste var Jakob bodde och att han hade snott killens skämt, skitsmumt det med ..
Sen hade självklart både Skånskadagbladet och Sydsvenskan sina aprilskämt i tidningarna. Vilka skämten är säger jag inte, det får ni leta upp själva ;)

Nu ska jag börja på min vårstädning :P
Hur ser er onsdag ut ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0