Harry Potter och Halvblodsprinsen

2009-07-16 @ 12:04:52
Hejsan,

Idag ska jag på bio och se den nya Harry Potter filmen ! Ska bli skitkul eftersom jag älskar de andra filmerna. Har verkligen längtat efter den här filmen, precis som jag kommer göra det den sista.
Så det kommer inte bli mycket uppdatering idag för min del, kanske någonting ikväll när jag kommer hem ,,
Sen, imorgon åker jag till min syster i Malmö för att tidigt lördag morgon åka till Göteborg med henne och min systerdotter. Stannar där till på tisdag, men datorn är med !
Vad ska ni göra idag ?
Ni får iallafall ha en underbar dag !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Pippi

jag ska också se harry potter idag :3

2009-07-16 @ 14:25:49
URL: http://pippilippa.blogg.se/
Postat av: ffay [ foto,vardag & mode ]

Hahah skulle du kunna säga sen vad du tyckte om den ? de flesta tycker den är asdålig (:

2009-07-16 @ 17:12:38
URL: http://ffayrouz.blogg.se/
Postat av: ffay [ foto,vardag & mode ]

sv : låter nice !! :)

2009-07-16 @ 20:47:10
URL: http://ffayrouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0