Fixat med designen ..

2009-03-28 @ 17:20:13
Så nu har nog det mesta blivit fixat.

Jag har bland annat lagt in bilder för Kategorier och Arkiv till höger i menyn. Tycker att det känns fräschare. Sen har jag också lagt till en kategori, [Bloggdesign]. Där kommer inlägg som det här finnas och det som rör min eller kanske någon annans bloggdesign. Har också ändrat småsaker som fonter, centrerat, tagit bort centrering och ändrat storlek på texten. Det påminner mig, ni får jättegärna säga till om ni tycker texten är för liten eller för stor eller något, någonstans.
Har dessutom funderat på om jag ska göra en ny "sign" att ha efter alla inlägg, kan ju inte ha kvar den gamla då färg och stil inte riktigt stämmer. Men jag tror jag struntar i det så länge, så får vi se hur jag gör frammåt.
Säg gärna också till om ni tycker att någonting saknas. Kanske någon kategori ni hade velat ha ? Eller någon bild på någonting ? Hade varit till stor hjälp då jag är helt snurrig efter allt kodande ;)

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Matilda [myphoto.blogg.se]

Vad fin din bloggdesign blev, den kändes väldigt fräsch!



Sv; Tack så mycket Jennie! Självklart kan vi bloggkolla varann! Lägger till dig nu :)



Kram /Matilda

2009-03-28 @ 17:51:14
URL: http://myphoto.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! Jag undrar om du skulle kunna göra en gratis bloggdesign till mej? Jag skulle verkligen uppskatta det, riktigt mycket. Jag får sån ångest när jag inte har en fin design. Om du har möjlighet att svara på denna kommentar via min mail skulle det vara perfekt, men annars går det bra att svara på min tråkiga blogg xD

Tack på Förhand! Moa

2010-01-07 @ 16:50:36
URL: http://moaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0