Flowers

2009-03-30 @ 16:26:28

Detta är två av blommorna jag planterade till mamma här om dagen.
Jag har fortfarande inte planterat kryddorna. Det är i och för sig ingen brådska, men känns bra när jag har fått det gjort. Dock blir det inte idag.
Sitter för tillfället och kollar på hela första säsongen av The Secret Life Of The American Teenager. Den handlar om en femtonårig tjej som blir gravid och pappan till barnet raggar på alla tjejer på skolan. Tjejen heter Amy och hon blir tillsammans med en annan kille som till slut får reda på att hon är gravid. Hon bollar mellan att göra en abort eller behålla barnet. Resten får ni se själv. Funderar på att göra en längre recension av serien senare. Vad tycker ni ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: sofie

Du tar fina bilder. Jag använder mig med av Nikon D40. Visst är den bra? :)

2009-03-31 @ 18:47:35
URL: http://photobyjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0