"Listen to my heartbeat"

2009-03-29 @ 15:25:48


Känner att jag har massor med inspiration för fotografering just nu. Kanske ska ta tag i det och fixa något riktigt superfoto, dock känner jag att det kommer bli inomhus. Tog bilden ovan innan. Fick plötsligt för mig att klippa en massa i tidningarna och detta blev resultatet.
Funderar på att klistra och klippa lite grann, vad tror ni ?
Vad gör ni en söndag som denna ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Jasmine

Hejsan!

Nu har jag en frågestund på min blogg, så passa på och fråga mig vad du vill eller så kika bara in på min blogg (det kan hända att ni får skrolla ner lite för att hitta frågestunden)

2009-03-29 @ 16:47:22
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0