IT´S RAINING

2010-10-19 @ 08:30:10
Har inte skrivit på över två veckor. Det känns tråkigt, men jag har varken haft inspiration eller tid tyvärr. Pluggar på heltid och har läxor att göra varje dag så koncentrerar mig på de just nu. Känner dock att lite av inspirationen har kommit tillbaka så förhoppningsvis blir det fler inlägg framöver.
I dag blir det iallafall danskaprov. Läser danska som kvällskurs så ska ha prov på det ikväll mellan kl 17-20. Hoppas det går bra. Kanske inte världens mest intressanta sak men.
Har inte varit ute och fotografera på länge iheller, men tycker det är så svårt med hösten, den inspirerar mig inte alls. Men ska försöka hitta på något roligt att fotografera, antingen inne eller ute.
Sålänge får ni en bild jag har tagit inomhus på en nageldesign jag gjorde !

Lite tråkigt att jag inte tog en bild på alla naglarna. Det här är bara testen på designen. Har alltså gjort det här på tummen, efteråt hade jag såhär på båda ringfingrarna och bara prickarna (utan blomma) på de andra fingrarna, men glömde så klart fotografera det.

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Felicia - livsstil & mode

Så fint :)

2010-11-17 @ 12:57:32
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: thea

gah, superfint!



önskar jag också var bra på såntdär, har äntligen slutat bita på naglarna och skulle jättegärna vilja vara bra på att måla/dekorera dom..haha..

2010-11-22 @ 14:55:23
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0