NEW THINGS ARE COMING

2011-01-03 @ 10:46:58
Hejsan mina vänner. Är ganska dålig på att uppdatera min blogg emellanåt, men ska försöka bättra mig.
Igår upptäckte jag att jag har en del utlänska besökare. Frågan jag ställde mig själv då var, kan de alla svenska, eller tittar en del på bilderna eftersom de inte förstår vad jag skriver ? Så jag funderade under kvällen om jag ska börja skriva mina inlägg på engelska också. Jag kan ju tala om för er att engelska inte var mitt starkaste ämne i skolan och försöker undvika det så mycket så möjligt, MEN genom att även skriva mina inlägg på engelska så kan jag ju öva på språket, samtidigt som alla som besöker min blogg kan förstå vad jag skriver. Visst, man kan ha Google Translate, men personligen tycker jag att den ger underliga meningar ibland. Det kan vara jätteroligt ibland, men kanske inte för de som inte förstår vad där ska stå, så jag tänkte prova det i det här inlägget.

I have notice that I have some foreign visitors and I asked my self if you can understand what I am writing or you are just looking at the picture. So I decided to try and write my blog also in English. I am not very good at the language, but I am going to give it a try. That way I hope more people can understand me.


Under nyårshelgen har jag beställt en del grejor som jag nu väntar med spänning ska komma hem till mig. Jag har gjort min första beställning hos E.l.f, förhoppningsvis blir det fler gånger om det nu är någonting att ha, men det mesta jag har hört om märket har bara varit positivt. Lovar att visa allt när det har kommit och recensera det när jag har hunnit använda det några gånger.  Dessutom har jag beställt ännu en ögonskuggepalett på Ebay, ni som har läst min blogg sedan innan, vet att jag har en med 88 ögonskuggor, den jag har beställt har 120 stycken. Ska bli spännande att se om den är bra. Dessutom beställde mamma saker från H&M här om dagen och då passade jag på att beställa två av deras egna glittereyliner för typ 20 kr/st. Någon som vet om de är bra ?

During the New Years holiday I have ordered some things that I hope is coming home to me soon. I have done my first order with E.l.f ever and hoppfully it's going to be some more times, if it's something to have. But the most I have heard about E.l.f have been positive. I promise to show you everything when the things have arrived. I have also ordered one more eyeshadowpalette from Ebay. Those who have read my blog before knows that I have a 88 eyeshadowpalette since before, the one I have ordered is with 120 pieces. It's going to be exciting to see if it's any good. Besides that my mom ordered a few things from H&M the other day, and I took the chance to order two of their glittereyeliner for 20 kr per piece. Anyone that knows if they are good ?


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Petra´s

TISDAGS BLOGG

Ta chansen, vinn en länkning!

http://dinpetraj.blogg.se/2011/january/tisdags-bloggen.html

2011-01-03 @ 23:49:31
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: lindshe

jag älskar elf eftersom det är så billigt.. men hur blir det med frakten och leveransen och sådär? tull? eller kommer det från england?



och den där paletten, den har ALLA i usa asså :) och jag vill också ha en sån! ;:D du får VERKLIGEN visa sen hur det blev,, åh jag är så nyfiken :D



men finns det hur många som helst paletter på ebay? det är väl typ ett företag som har där elller? :D

2011-01-04 @ 08:03:22
URL: http://lindshe.blogg.se/
Postat av: Anonym

yeas!;D jag ska noh besyälla från elf alltså ;D

så s

ibiiilligt smmink ;D helt sjukt! ;D



puss

http://lindshe.blogg.se

2011-01-09 @ 08:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0