SO WHAT, I DON'T CARE

2009-12-07 @ 17:53:30
Så, nu har jag färglagt bilden jag visade här om dagen. Jag glömde då också berätta att jag hade ritat hela bilden i tusch och sedan scannat in den i datorn :) Nu har jag färglagt den. Dock i datorn, eftersom jag inte har tillräckligt många tuschpennor för att kunna färglägga, men har önskat mig såna i julklapp, eller så får det bli att jag köper fler för nästa studiebidrag :) Här är iallafall resultatet ..

Nå vad tycks ? För en nybörjare ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Minna

SKITSNYGG!!! verkligen tummen upp (Y)

2009-12-07 @ 21:05:51
URL: http://trolletmf.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

så fint det blev! :-D

2009-12-09 @ 12:36:48
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0