Black and White party !

2009-02-13 @ 10:01:58
God morgon vänner ! Idag är det fredag vilket betyder fest för min del. Närmare bestämmt 20 årsfest och tema; Black and White. Ska ha den supersöta klänningen jag köpte för ett par veckor sen. Lovar att fota outfiten, kommer bli riktigt cool. Men iallafall. Tar inte med systemkameran, det är ju min bebis och inte vill jag riskera denns liv då vissa fester jag går på brukar vara ganska vilda (beroende på folket man festar med) Men kul blir det alltid ! Tar istället med digitalkameran så jag kan lova er att en hel del bilder blir tagna ! Några dyker nog upp här på bloggen imorgon. Just nu sitter jag och gör en ansiktsmask. Ska hoppa i duschen om en liten stund sedan fixa håret. Har svårt för att bestämma vilken frisyr jag ska ha, men det blir nog utbakad fläta. Som sagt ni får se senare. Vad ska ni hitta på ikväll ? Ha en superbra dag !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: vicke

fick du det trevligt på festen? Jag tittar in och lämnar en kram på denna dag då alla hjärtan sprids och passar på att önska dig en trevlig helg.

2009-02-14 @ 07:33:40
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: vicke

Jag behöver din hjälp med en sak, kan du ställa upp? Titta in på min blogg så får du se vad det är du ska göra, tack på förhand.

Vicke

2009-02-14 @ 14:17:53
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: vicke

Jag behöver din hjälp med en sak, kan du ställa upp? Titta in på min blogg så får du se vad det är du ska göra, tack på förhand.

Vicke

2009-02-14 @ 15:36:03
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0