Yellow and purple

2009-07-06 @ 13:35:13
Hej,

Idag blir det lugn hemmadag iallafall. Träffar antagligen några vänner ikväll, får se om jag tar med kameran idag, det skulle jag egentligen gjort igår, för jag hittade massor att fotografera ! Iallafall tänkte jag gå på en promenad och se vad jag kan hitta, då följer kameran självklart med ..
Vad ska ni hitta på idag ?
Hittade många fler bra bilder på några av mina favoritbilder, tänkte att ni kanske också ville se dem eftersom ni verkade gilla dem förra :)


Foto: Jag
Utrustning: Nikon D40, kitobjektivet, närildsfilter +1, +2, +4, +10


Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: nina

jättefina=)

2009-07-06 @ 13:40:02
URL: http://litenniniz.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

sv: åh tack så mycket, nu förstår jag! har varit så svårt för mig att läsa mig till det, så tack för dit svar! <3

2009-07-06 @ 15:27:37
URL: http://discosadness.blogg.se/
Postat av: Fanny

gillade denna blomman (aa,

+ att du är ju en jätte bra fotograf :D

2009-07-15 @ 00:45:51
URL: http://faannyjohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0