Hola !

2009-06-06 @ 14:27:20
Hejsan !

Nu var det säkert två veckor sen jag skrev, men jag har inte haft lust att skriva någonting.
Har inget spännande att berätta, har inte tagit så mycket nya bilder. Eller ju det har jag, men mest som uppdrag till andra.
Jag var på min systers och hennes kompis 20 årsfest, med 80-tals tema. Ska lägga in några bilder senare så att ni får se. Just nu håller jag också på att fotograferar en projekt till min killkompis som håller på att reparera sin bil. Antagligen inte intressant för er men det är faktiskt kul.
Hade tänkt gå ut i mammas trädgård om en stund och fotografera alla nya blommor som har kommit upp men först ska jag kolla färdigt på Halloween Resurrection, en skräckfilm mamma köpte för länge sen ..

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Therése

Ibland har man bara ingen ork till att blogga :/

2009-06-07 @ 11:11:29
URL: http://terezita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0