Söndag

2009-06-07 @ 15:21:20
God eftermiddag,

Söndag idag ja. Igår kollade jag på fotbollen. Sverige-Danmark. Det var nästan pinsamt, så många målchanser som Sverige hade sätter de inte en enda. Kim källström skulle inte ha lagt straffsparken, men gjort är gjort. Jag skyller på att Danmarks målvakt är för grym ;) Haha. Nä men han räddade sitt lag igår.
Idag ska jag träffa några vänner. Tar med kameran så bilder blir det ! Vet inte när jag är hemma igen, men om det inte blir för sent lägger jag upp bilder redan idag.
Vad ska ni göra idag ?

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Mindy

Hoppas att du får en skön lördag..

2009-06-13 @ 12:30:43
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0