Idag

2009-05-16 @ 13:35:25
God middag,

För det första, jag vet att jag inte har uppdaterat någonting de senaste dagarna. Men igår hade jag fullt upp hela dagen, men jag hann faktiskt med att fotografera alla nya blommor i mamma trädgård. Okej inte alla, men mycket. Ska gå ut och fotografera resten idag tror jag.
Men som sagt finns jag kvar, jag har bara inte haft tid och ork att uppdatera, men idag kommer det lite bilder iallafall !

Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: Bibbi

Det är ju bedrövligt om du behöver be om ursäkt och förklara dig för att du inte skrivit på ett tag...



Ta stunden som den kommer och njut. Du gör väl det här för din egen skull eller....



Hälsningar

2009-05-19 @ 10:28:08
URL: http://tryggimigsjalv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0