SILICONCASE FROM EBAY

2010-12-03 @ 13:15:36
Tänkte visa en sak jag köpte på Ebay för några veckor sen. Det är ett silikonskydd till min X10 mini pro. Det passar jättebra och skyddar telefonen. Eftersom det är en "skjut-telefon" sitter det ihop med skenor i kortsidorna och de fungerar kanon. Har köpt ett till Xperia x10 också, som jag har gett bort och enligt uppgifter satt det också väldigt bra :) Som sagt har jag köpt de på ebay och om jag inte har fel för mig kostade de under 20 svenska kronor och då var det inklusive frakten. Jag menar det är ju inga pengar precis ! Sen finns det ju silikonskydd för massor av andra telefoner också. Det är bara att gå in och söka på Ebay på den telefonen du vill ha ett skydd till. Det finns i massa olika färger, men jag valde svart för det är mest diskret. Det finns bla till x10 mini pro, x10 mini, Xperia x10, iPhone 3, iPhone 4 och massa fler !

Ni som redan har handlat på ebay sedan innan, vad har varit ert bästa köp tycker ni ?



Förresten, tycker ni det är intressant när jag lägger upp information om de saker jag har köpt på Ebay ?



Kommentera här:
FOTO:
- Jag fotograferar med min Nikon D40. (Bild på utrustning kommer)
- De tillbehör jag har än så länge är kitobjektivet, extern blixt, kameraväska, tre minneskort och fyra närbildsfilter a lá +1, +2, +4, +10.
- Jag redigerar alla min bilder i Adobe Photoshop CS4.

BLOGGDESIGNER:
- Jag gör mina egna bloggdesigner.
- Jag gör bloggdesigner gratis när jag har tid över. Har tänkt lägga in länkar till de bloggar jag har designat så småningom.
- Jag gör mitt bästa för att svara på frågor om bloggdesign.

Postat av: jennie

Jag tycker det är jätte bra att du skriver om ebay.. då vet man att det funkar!

=)

2010-12-16 @ 11:38:40
URL: http://boobee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0